אליאור פרייס הי"ד

בנם הצעיר של קובי ועדנה. נולד ביום שלישי, י"א בשבט תשמ"ו, ה-21 בינואר 1986 בבית חולים "כרמל" בחיפה. אח לליאת ולשרית. אליאור היה ילד שובב, מיוחד ושובה לב, שעיניו הכחולות ושיערו המתולתל והבלונדיני הילכו קסם על סביבתו. את חינוכו רכש בבתי הספר בעירו עכו. תמיד היה מוקף בחברים והיה אהוב על מוריו ומנהליו

תחביבו הבולט היה כדורגל. הוא היה אוהד מושבע של מכבי חיפה ושיחק בקבוצת הנוער בהפועל עכו.
אליאור התגייס ב-26 ביולי 2004 ושרת כמש"ק לוגיסטיקה בעוצבת "ברק" ברמת הגולן.


לאחר שחרורו, החל לעבוד ב-17 ביולי 2007 במפעל המשפחתי, "אינפלסטיק", כמנהל מכירות, שיווק ופרויקטים. תוך פרק זמן קצר הצליח לפתח את עסקי המפעל, הרחיב את מאגר הלקוחות ואת מגוון המוצרים, הטמיע נהלים וסדרי עבודה והתווה כיווני דרך ברורים וממוקדים. כל אלה העלו את המפעל על דרך של שגשוג והצלחה. העבודה במפעל המשפחתי הביאה לידי ביטוי את יכולתו של אליאור להציב מטרה שאפתנית ולפעול בכל המרץ להשיגה.

לפני שלוש שנים החל את לימודיו לתואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה. על-אף עיסוקיו, הקפיד להגיע לשיעורים ועמד במטלות בהצלחה. הוא הבין את החשיבות של לימודים והתייחס אליהם ברצינות הראויה, ותמיד הרגיש בר-מזל על האפשרות שניתנה לו ליישם את הדברים שלמד, הלכה למעשה, במסגרת העבודה במפעל המשפחתי.

 

אליאור היה מרחק של ארבעה מבחנים מסיום התואר.

אליאור שילב צניעות והסתפקות במעט יחד עם אהבת החיים ומיצוי הטוב שבהם. פיו וליבו תמיד היו שווים והוא היה בעל יכולת מופלאה להתחבב במהירות על הסביבה. לעולם דיבר ב"גובה העיניים" עם חבריו, בני משפחתו ולקוחותיו וסחף אותם אחר רעיונותיו ותוכניותיו. חוש ההומור והקסם האישי של אליאור, אהבת האדם שהייתה טמונה בו ושמחת החיים בה ניחן, הביאו לכך שתמיד היה מוקף חברים ובני משפחה שנדבקו בהתלהבותו.

 

אליאור בלט בטוב ליבו ובנכונותו לתרום ולעזור. בדיעבד התברר לנו, כי במהלך חיו הבוגרים אליאור נתן בסתר למשפחות נזקקות. במסעדה, כשסעד עם חבריו, הזמין קבצן, רעב ללחם, לסעוד על שולחנו. מרצונו, ובעזרת מחנכת מהעבר, ליווה וחנך נער למעלה מ 4 שנים, ותמיד נתן ללא סייג, לכל מי שרק הושיט יד.

עם הוריו הייתה לאליאור מערכת יחסים מיוחדת. תמיד כיבד אותם והביע את הערכתו ואהבתו אליהם, ולא לקח כמובן מאליו את הדברים שהיו עושים עבורו ואת האהבה שהרעיפו עליו. השהות הצמודה והממושכת של אליאור עם הוריו, הן בבית והן במפעל, קרבה אותם מאד אחד לשני ויצרה מערכת יחסים תומכת ואוהבת.

 

בתאריך ה-18 ביולי 2012 טס אליאור עם שני חבריו, מאור (שנרצח בפיגוע) ודניאל (שנפצע קשה), לחופשה בעיר בורגס בבולגריה. מחבל מתאבד הפעיל מטען חבלה בקרבת האוטובוס לידו עמדו, ואליאור נהרג במקום. פתיל חייו של אליאור כבה, וכל שאיפותיו ותוכניותיו נקטעו בן רגע.

אליאור אהב את חייו, אהב להעניק לאחר

אהב לצחוק, אהב ליהנות

ואהב לאהוב.

לעולם יישאר בן 26.

חיוכו הרחב ועיניו הטובות ילוו אותנו לעד.