מסלולים

מסלולי הריצה
כל מסלולי הריצה יצאו מפארק חרוב.
מסלולי הריצה ינועו לאורך טיילת קיסריה מפארק חרוב,מסלולי החצי מרתון וה-10 ק״מ יכנסו למגרש הגולף.
מקצה 10 ק״מ יבצעו הקפה מלאה ומקצה חצי המרתון יבצעו שתי הקפות מלאות ומשם ימשיכו מזרחה- צפונה ודרומה הלוך חזור על פי המקצה :
הריצה הינה על שבילים(מסלול לכל צד) ובחלקם הקטן יהיה מסלול אחד . יש להקפיד לשמור על הימין על מנת לאפשר לרצים הבאים ממולך לעבור ללא עיכוב.
הריצה במגרש הגולף הינה ריצת שטח בחלקה חול בחלקה דשא .
יש ללמוד את מסלולי המרוץ לפני תחילת המרוץ
בכל שאלה בנושא המסלול יש לפנות בצור קשר

ע״ג המפות רשום שנת 22 אבל הן נכונות גם השנה

המסלול נמדד ואושר ועל ידי מודד מוסמך מטעם איגוד האתלטיקה

מקצה 21 ק"מ  - למפה לחץ כאן
סיפור דרך:
יציאה מפארק חרוב שמאלה על הטיילת עד הכיכר הראשונה,פונים שמאלה לכיוון אור עקיבא ומסתובבים לפני הכיכר חזרה לכיכר הראשונה,משם שמאלה לכיוון מגרש הגולף שם מבצעים 2 הקפות מלאות. יוצאים מהגולף שמאלה על הטיילת עד צומת העוגן ושם מסתובבים וחוזרים על הטיילת עד הכיכר שממש לפני פארק חרוב. שם פונים שמאלה וחוצים את הכביש לכייון חוף הקשתות. לפני החוף פונים ימינה לשביל מהמם שמגיע עד מגרשי הטניס.שם חוצים את הכביש בחזרה ופונים שמאלה לכיוון שכונה 7 ובנקודת הסימון מסתובבים וחוזרים לפארק חרוב על הטיילת לנקודת הסיום.

מפת המסלול בסטרבה לחץ כאן : 163 מטר מצטבר

מקצה 10 ק"מ למפה לחץ כאן
סיפור דרך:

יציאה מפארק חרוב שמאלה על הטיילת עד הפנייה שמאלה למגרש הגולף שם מבצעים הקפה אחת מלאה.
בסיום ההקפה חוזרים על הטיילת לכיוון צפון,חולפים על פני פארק חרוב וממשיכים עד שכונה 10 שם נקודת הסיבוב חזרה לפארק חרוב לנקודת הסיום.

מפת המסלול בסטרבה לחץ כאן : 63 מטר גובה מצטבר

מקצה 5 ק"מ למפה לחץ כאן
סיפור דרך:
יציאה מפארק חרוב ימינה על הטיילת עד שכונה 7 (נקודת הסיבוב הכי צפונית במרוץ) וחזרה על הטיילת לפארק חרוב לנקודת הסיום .